Veelgestelde vragen

Hoe geraak ik naar de praktijk?

Er zijn verschillende mogelijkheden om tot onze praktijk te komen. 

  • Met de auto: plan je route via de link: Slim naar Antwerpen.
  • Met de bus: de bushalte van lijn 36 bevindt zich vlakbij onze vestiging.
  • Met een A-velo: er is een Velo-station vlakbij onze praktijk: www.velo-antwerpen.be
Is er parking in de buurt?

Ja. Er is ruime parkeermogelijkheid bij onze praktijk.

Moet ik speciale kledij dragen?

Het wordt aangeraden om gemakkelijke kledij te dragen. Het kan zijn dat je je mogelijks (gedeeltelijk) zal moeten omkleden.

Mag ik een begeleider meenemen?

Onze wachtruimte is niet groot, dus vragen we om het aantal familieleden of begeleiders te beperken.

Hoe moet ik betalen?

Wij zijn een ‘no cash’-praktijk. Gelieve dus met de bankkaart of met gepast geld te betalen. Bovendien vragen we om elke consultatie apart te betalen en dus niet ‘op te sparen’.

Ik kan niet meer naar mijn afspraak komen. Wat nu?

Wanneer je niet meer aanwezig kan zijn op je gemaakte afspraak, vragen we om dit 24u op voorhand te laten weten. Anders zal de consultatie alsnog aangerekend worden.

Hoe maak ik een afspraak?

Je kan een afpsraak maken via het contactformulier op onze website of door een mailtje te sturen naar kineleft@gmail.com.